Łatwo, szybko, efektownie – przyklejaj i przykuwaj uwagę

Kibice piłkarscy gromadząc się w trakcie meczu, nawet nie znając się osobiście, czują wspólnotę z racji zawieszonych na szyi szalików i dzięki przywdzianym koszulkom z logiem ukochanego zespołu. Podobny mechanizm ma miejsce również na innych polach. Wspólnoty budowane przez pracowników jednej firmy, osoby słuchające podobnej muzyki, a nawet miłośnicy telefonów tej samej marki potrzebują charakterystycznych elementów, które pozwolą im działać pod wspólną etykietą. Wystarczy przypomnieć sobie naklejki z logiem Apple dorzucane przez producenta z Cupertino do każdego sprzedawanego produktu – naklejane na tył samochodu wywołują przyjemne uczucia u właścicieli sprzętu z nadgryzionym jabłkiem, którzy zauważą taki pojazd. Etykiety samoprzylepne z logiem, charakterystyczną grafiką lub hasłem jednoczącym bądź identyfikujących jakiś produkt lub grupę osób są doskonałym sposobem na budowanie potęgi marki, trafianie do masowej świadomości wizualną prezentacją.

Etykiety samoprzylepne – do czego służą?

Z etykietami samoprzylepnymi mamy do czynienia od dawnych czasów. Często nawet nie zdajemy sobie sprawy, że z nich korzystamy. Nawet naklejki dostarczane przez producentów gum do żucia czy chrupek, które przedstawiają produkt kojarzący się z usługami firmy, zawierają logo marki, wpływając pozytywnie na świadomość firmy wśród innych osób lub przekazując nabywcy stosowne wiadomości o zakupie.

Głównym celem etykiet jest niesienie informacji poprzez znakowanie produktu. Poza działaniami marketingowymi są chętnie stosowane w różnych dziedzinach przemysłu do identyfikacji opakowań, w przypadku firm produkcyjnych pozwalają na oznaczanie towarów, znajdują zastosowanie również w biurach czy magazynach.

Wykonane z papieru lub folii samoprzylepnej pozwalają nabywcom produktów bądź innym odbiorcom etykiet otrzymać stosowne informacje. Czasem przedstawiają kod kreskowy lub grafikę identyfikacyjną.

Buduj świadomość marki korzystając z etykiet samoprzylepnych

Na pewno nie raz spotkali się Państwo z charakterystycznymi naklejkami zawierającymi logo firmy, identyfikacyjne hasło lub zdjęcie jednoznacznie kojarzące się z danym producentem. Wszechobecne etykiety – na produktach, naklejane przez nabywców na samochodach, zeszytach, sprzętach komputerowych lub gospodarstwa domowego jednoznacznie działają na korzyść prezentowanych firm. Powtarzalność pozwala na zakorzenienie się w głowach odbiorców, którzy dzięki częstemu kontaktowi z przekazem nie będą mieli problemu z przyporządkowaniem firmy do konkretnych produktów lub usług.

Etykiety samoprzylepne do jedna ze składowych dobrej promocji marki!

Product, price, place, promotion brzmią składniki najpopularniejszej koncepcji marketingowej. Do powyższych elementów od pewnego czasu dołączyło kolejne P – packing. Opakowanie coraz częściej decyduje o wyborze produktu, atrakcyjnie zaprezentowany produkt będzie chętniej wybierany, niż ten niedbale przedstawiony, nawet, jeśli jest tańszy i identyczny jakościowo. Przy pomocy etykiet samoprzylepnych producenci wyróżniają swój produkt lub usługę na tle konkurencji przyciągając uwagę potencjalnych klientów atrakcyjną grafiką, wzbudzając chęć posiadania i dając możliwość dołączenia do elitarnej grupy właścicieli bądź użytkowników zrzeszonych pod jedną marką.