Kalendarz jako gadżet reklamowy

Kalendarz jako gadżet reklamowy

Nie ma chyba biura, które jet w stanie obejść się bez kalendarza. Jednak, oprócz oczywistych zastosowań, ich funkcją jest coraz częściej marketing. Wykorzystywane jako materiały reklamowe, mogą wzmacniać identyfikację pracowników z firmą i pomagać w budowaniu wizerunku marki.

Tym, co wyróżnia dobry kalendarz, powinno być przede wszystkim wzornictwo – im bardziej unikalne, tym lepiej. Nie mniej ważne jest solidne wykonanie gdyż musi on służyć swoim właścicielom przez okres przynajmniej jednego roku.

W niniejszym wpisie prezentujemy najpopularniejsze formy kalendarzy.

Kalendarz plakatowy

Kalendarze plakatowe to niedroga, prosta, a przy tym zaskakująco efektywna forma marketingu. Odznaczają się przejrzystym kalendarium, w którym można szybko odszukać bądź oznaczyć konkretną datę. Cechą charakterystyczną kalendarzy plakatowych jest motyw na nich wykorzystany – wielkoformatowe zdjęcie bądź obraz – który sprawia, że stanowią również element dekoracyjny.

Kalendarz wieloplanszowy

Podobnie, jak plakatowy, spełnia dwie role – funkcjonalną i estetyczną. Spotykane w biurach oraz mieszkaniach, są trudne do przegapienia. Ze względu na swoją konstrukcję (duży format, wyeksponowany logotyp) stanowią świetny nośnik reklamowy.

Kalendarz trójdzielny

Tym, co wyróżnia kalendarze trójdzielne jest starannie i czytelnie rozplanowane kalendarium. Zlecając ich wykonanie w drukarni, możemy zaproponować własny motyw ozdobny, lub wykorzystać jeden z dostępnych w ofercie. Solidne i wykonane z dużą starannością, stanowią dekorację nie tylko pomieszczeń biurowych.

Kalendarz książkowy

Kalendarze w formie książkowej stanowią wytrzymałe i poręczne akcesorium, świetnie sprawdzające się jako pomoc biurowa bądź gadżet marketingowy.

Podsumowanie

W czasach, kiedy walka o klienta stała się dla wielu firm codziennością, niezwykle ważne jest umiejętne wykorzystywanie każdego sposobu dotarcia do niego. Kalendarze firmowe, dostępne w różnych formach i rozmiarach, świetnie się do tego nadają – łącząc funkcję użytkową i dekoracyjną, a także opatrzone logotypem firmy, stanowią doskonały nośnik reklamowy.