Wybór drukarni internetowej – na co zwracać uwagę?

Mimo iż niewiele osób zdaje sobie z tego sprawę, drukarnie internetowe stanowią obecnie jedno z najpopularniejszych narzędzi marketingowych. Zdolne do wykonania dowolnego zlecenia w rekordowo szybkim czasie i z dowolnego miejsca, ułatwiają pracę nie tylko dużym przedsiębiorstwom, ale również osobom prywatnym. Jak jednak wybrać drukarnię, która będzie najbardziej odpowiednia dla nas? Na co zwracać uwagę i jak uniknąć problemów? Odpowiadamy.

Najważniejsze czynniki

Koszt? Jakość wydruku? A może czas, w jakim drukarnia internetowa realizuje zamówienia? Każdy z wymienionych elementów jest istotny, nie oszukujmy się jednak – najwięcej osób zwraca uwagę przede wszystkim na cenę usługi. Czas realizacji również jest ważny, zwłaszcza w przypadku wielokanałowych kampanii reklamowych. Dobrym pomysłem jest dokładne przejrzenie oferty – dodatkowe uszlachetnienia (lakier UV, folia) z pewnością podniosą jakość wydruku.

Dobry kontakt to podstawa!

Profesjonalna infolinia to gwarancja sprawnego kontaktu, a ten – jak wiadomo – stanowi podstawę udanej współpracy. Rozsądny człowiek nawiązuje współpracę wyłącznie z firmami, które budzą zaufanie. Obecność drukarni w mediach społecznościowych, przejrzysta strona internetowa (zawierająca informacje o parku maszyn), a także wspomniana infolinia – wszystko to składa się na profesjonalny wizerunek w internecie. Jeśli komuś to nie wystarcza, polecamy zapoznać się również z opiniami klientów dotyczącymi współpracy z interesującą nas drukarnią.

Inwestuj z głową

Zlecenie wydrukowania kilku folderów nie jest ogromnym wydatkiem, ale partia 1000 wizytówek bądź 10 000 ulotek to już nie przelewki. Jeśli zależy nam na wysokiej jakości usług, dobrze sprawdźmy drukarnię, z usług której zamierzamy skorzystać. Zlecenie to inwestycja – upewnijmy się zatem, że posiada odpowiednio wysoką stopę zwrotu.